Webshop in Balanz banner

Webshop in Balanz banner
Webshop in Balanz is een online lifestyle winkel met alternatieve producten. Je vind hier de mooiste sieraden, kaarsen, relax artikelen en originele cadeaus.

vrijdag 18 februari 2011

Zilver: het nieuwe goud.

Gebedswiel
Mijn droom is ooit nog eens de hele wereld over te reizen. Ik wil alles zien! Daarnaast vind ik alle verschillende culturen in de wereld erg fascinerend. Ik denk dan ook dat we van elkaar veel kunnen leren. In elke religie zit wel een kern van waarheid en als je alle mooie symboliek uit de verschillende werelddelen bij elkaar legt zie je dat we allemaal helemaal niet zo verschillend zijn als dat we af en toe denken.
Door mijn fascinatie van verschillende culturen spraken de zilveren wereldsieraden mij direct aan toen ik ze zag.




Distel

Bij de juweliers zie je meestal de standaard kettinghangertjes daarom ben ik blij een assortiment wereldsieraden te hebben gevonden  van een hoge kwaliteit en - originaliteit, die ik jullie aan mag bieden.

Zilver is voor mij het nieuwe goud. Je kunt het dragen bij elke gelegenheid. Ideaal!

Of je nu naar een feestje gaat of op de bank blijft hangen zilver kan en staat altijd.





Droomvanger

Veel hier van vind je al in de webshop en ik ben er trots op te kunnen vertellen dat vanaf volgende week er regelmatig nieuwe sieraden bij zullen komen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten