Webshop in Balanz banner

Webshop in Balanz banner
Webshop in Balanz is een online lifestyle winkel met alternatieve producten. Je vind hier de mooiste sieraden, kaarsen, relax artikelen en originele cadeaus.

zaterdag 26 februari 2011

Huisbeschermers

Het is alweer jaren geleden dat ik mijn eerste huisbeschermer kocht, ik was in Valkenburg en struinde daar alle winkeltjes af voor iets origineels. In een klein winkeltje (waar ik de naam niet meer van weet) kwam ik een rekje tegen met huisbeschermers. Vond ze direct erg leuk, wist toen nog niets van de achtergrond, maar koos (met moeite) uiteindelijk voor Ganesha. Nu tien jaar later prijkt de huisbeschermer nog steeds op mijn voordeur. In de loop der jaren kwam ik de huisbeschermers nergens meer tegen en toen ik bij een groothandel de huisbeschermers vond twijfelde ik dan ook geen moment en schafte ze aan voor een plekje in de webshop.

Huisbeschermers zijn een variant op de Feng Shui , waarmee we ons huis en werkomgeving in balans kunnen brengen. De huisbeschermers kunnen gezien worden als "huisamulet". 

De symbolen zijn gemaakt van zuiver Pewter* 

Door de huisbeschermers simpelweg met de 2 bijgeleverde schroefjes op (of bijvoorbeeld achter de voordeur of deurpost) te bevestigen, bieden ze bewoners en bezoekers bescherming en brengen geluk en voorspoed. 

Natuurlijk  zijn de huisbeschermers ook leuk als decoratie op bv. tuinhek of kast. Er zijn verschillende varianten van heks tot uil. Voor ieder wat wils, keus genoeg!
Webshop in Balanz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten