Webshop in Balanz banner

Webshop in Balanz banner
Webshop in Balanz is een online lifestyle winkel met alternatieve producten. Je vind hier de mooiste sieraden, kaarsen, relax artikelen en originele cadeaus.

donderdag 17 februari 2011

Vanaf vandaag in de webshop

Voor de webshop ben ik atijd op zoek naar leuke, handige of verzorgende producten.
Producten waar ik zelf achter sta!
Zo heb ik vorige maand zelf de ontgiftingspleisters uitgeprobeerd.

Ik was verbaasd over de werking:
In de bijsluiter stond vermeld dat vooral de eerste dag de pleisters zwart van kleur zouden kunnen zijn, wat wijst op afvalstoffen. Nu ze waren pikzwart, ik heb de pleisters een week achter elkaar gebruikt (wat me aangeraden was) en met de dag nam het zwart af en voelde ik me energieker.
Wat me vooral zo aanspreekt aan de pleisters is de gebruiksvriendelijkheid, je hoeft ze alleen maar even onder je voeten te plakken (op iedere voet 1) en te gaan slapen.
Ze doen daarna vanzelf hun werk. Daarnaast ook erg belangrijk (vind ik persoonlijk): de pleisters bevatten alleen maar stoffen die puur natuur zijn, geen rommel dus.

Benieuwd? Bij Webshop in balanz verkopen we proefsetjes met eeen vraagprijs van €3,95.
Darnaast is er een set verkrijgbaar voor een kuur van 7 dagen.



Bamboe Ontgiftingspleisters ontgiften het lichaam op een natuurlijke manier. Geeft een ontspannend gevoel door de absorptie van overtollige afvalstoffen in het lichaam.
Gezonde natuurlijke ingrediƫnten zijn zo vermengd dat de bloedcirculatie wordt gestimuleerd en het lichaam wordt verwarmd.

De pleisters dien je voor je gaat slapen onder je voetzolen te plakken.

Samenstelling pleisters:
Bamboesap, Bijvoet (plantenextract), Toermalijn, Perliet, Gezuiverd Silicium, Hoogwaardig Alcohol, Chitosan (extract van krabbenschild), Zetmeel 73%, (polysacharide uit groene planten, met een synergetisch effect op de andere ingrediƫnten), beschermt de huid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten